pulseaudio-equalizer
3 participanți
Pagina 1 din 1
Re: pulseaudio-equalizer
Sunt mare amator de muzica si am o nelamurire.Exista diferente majore de calitate intre OSS,Alsa si pulse audio?....Folosind o statie puternica de amplificare stereo, am senzatia ca de pe aceesi sursa(Laptop) sunetul iese mai ,,spart", de cand am instalat Mint9 ,deci cu Pulse.....intreb ca sunt varza la dedesupturi!....cu acest equalizer as putea oare regla treaba sau din nascare pulse are niste minusuri fata de celelalte doua?
Nu mai astept raspuns,deja am instalat .......Da, asta este...se aude excelent acum!!!
Multumesc pentru acest equalizer!.....o singura problema:la reglarea volumului general se aud niste mici distorsiuni ,dar asta nu deranjeaza ,intrucat fac reglajul volumului din player si acolo nu sunt probleme...multumesc inca o data!
Intrebarea initiala ramane,sunt diferente calitative intre cele trei?
Nu mai astept raspuns,deja am instalat .......Da, asta este...se aude excelent acum!!!
Multumesc pentru acest equalizer!.....o singura problema:la reglarea volumului general se aud niste mici distorsiuni ,dar asta nu deranjeaza ,intrucat fac reglajul volumului din player si acolo nu sunt probleme...multumesc inca o data!
Intrebarea initiala ramane,sunt diferente calitative intre cele trei?
incepator- Mesaje : 67
Data de inscriere : 17/10/2010
Localizare : Constanta
Sunt.
Pulse, care era un dejastru parcă sună tot mai bine... mai gras.
Alsa este OK... era poate cea mai bună soluție, are latență mai mică, consumă mai puțin, dar parcă sunetul este mai sec.
OSS și Jack sunt regii studiourilor muzicale, latență foarte mică, sunetul este real, linear, fără a se scoate din start anumite frecvențe în față. OSS foarte rapid ptr că pune stăpânire pe placa de sunet... care este folosită doar de aplicația care rulează OSS, deci nu se aud sunetele din mai multe programe deschise.
Dar dacă vrei un sunet plăcut, cred că Pulse este mai OK. Sau ALSA?