Linux Mint Romania
Dorim să va anunțăm că acum ne găsiți la noua adresă: www.linuxmint.ro
Acolo puteți cere ajutor.

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Linux Mint Romania
Dorim să va anunțăm că acum ne găsiți la noua adresă: www.linuxmint.ro
Acolo puteți cere ajutor.
Linux Mint Romania
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Add to panel...: Ceas ? Trash mereu gol ?

4 participanți

In jos

Add to panel...: Ceas ? Trash mereu gol ? Empty Add to panel...: Ceas ? Trash mereu gol ?

Mesaj Scris de icealinutza Dum 02 Oct 2011, 05:55

Datele problemelor:
- sunt incepator si cu putin timp in urma am instalat Katya care mi se pare "o fata destul de draguta" chiar daca se lasa un pic mai greu convinsa sa faca ce vreau eu ! OK!
- din "Ad to Panel.." am adaugat in bara applet-ul "Ceas" si am observat ca pozitionand pointer-ul pe el apare scris: "Click to view your appointments and tasks". Intrebarea mea este cum pot folosi aceasta optiune, "appointments and tasks", pentru ca la mine, cand dau clik pe applet, in afara de faptul ca-mi apare calendarul si pot seta ora, data, mod afisare temperatura si locatie nu se mai intampla nimic altceva...
- a doua problema este legata de "Trash", cosul de gunoi...indiferent ce sterg in acesta nu apare nimic iar cand il deschid este in permanenta gol ?! Trebuie cumva sa mai aplic ceva setari ?
- a treia problema este o nelamurire vizavi de applet-ul "Null applet" din "Add to Panel...". De curiozitate l-am adaugat si pe acesta in bara insa nu-mi apare nimic...intrebarea mea este la ce foloseste acest applet ?
Multumesc de ajutor !
icealinutza
icealinutza

Mesaje : 6
Data de inscriere : 17/08/2011
Varsta : 60
Localizare : Focsani

Sus In jos

Add to panel...: Ceas ? Trash mereu gol ? Empty Re: Add to panel...: Ceas ? Trash mereu gol ?

Mesaj Scris de cody Joi 17 Noi 2011, 00:43