Linux Mint Romania
Dorim să va anunțăm că acum ne găsiți la noua adresă: www.linuxmint.ro
Acolo puteți cere ajutor.

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Linux Mint Romania
Dorim să va anunțăm că acum ne găsiți la noua adresă: www.linuxmint.ro
Acolo puteți cere ajutor.
Linux Mint Romania
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Instalare Mint 11

4 participanți

In jos

Instalare Mint 11 Empty Instalare Mint 11

Mesaj Scris de craciunmarius Lun 04 Iul 2011, 01:31

Scuze de intrebare (sunt incepator in acest tip de sisteme). Am gasit pe net si am instalat mint 11. Nestiind cum se procedeaza l-am instalat de vreo 3 ori si astfel am un mare deranjament pe hdd; + ca am avut instalat si winxp care acu nu-l mai pot accesa din boot, ma trimite la un linux mint 11. Vreau sa-l instalez pe curat doar linux mint 11 cum procedez.
Va multumesc
_______________________________
Mutat de la Tutoriale - Ăla micu'
craciunmarius
craciunmarius

Mesaje : 2
Data de inscriere : 03/07/2011

Sus In jos

Instalare Mint 11 Empty Re: Instalare Mint 11

Mesaj Scris de condor Lun 04 Iul 2011, 06:29

Draga craciunmarius,
Eu sunt din Bucuresti si te-as putea ajuta direct, luand legatura si rezolva impreuna problema. Asa ca spune-mi daca esti din Bucuresti. Astept un raspuns.
condor
condor

Mesaje : 15
Data de inscriere : 22/11/2010

Sus In jos

Instalare Mint 11 Empty Instalare Mint 11

Mesaj Scris de Ăla micu' Lun 04 Iul 2011, 10:12

Având în vedere că ai și XP-ul și că ai instalat deja de 3 ori și nu merge, eu zic că este mai bine să accepți oferta generoasă a lui @condor.

Dacă vrei să renunți la XP, așa s-ar părea din ultima parte a mesajului tău, și să instalezi numai Mint 11 pe HDD, atunci lucrurile sunt mai simplu de rezolvat chiar aici pe forum, dacă dai și alte detalii despre configurația PC-ului, despre mărimea HDD-ului și datele ce trebuiesc salvate înainte de repartiționare.

Așteptăm.
.
avatar
Ăla micu'
Membru